niedziela, 15 czerwca 2014

szczęście?

 Czym tak naprawdę jest szczęście? Co ono nam daje?
Patrząc na niektórych ludzi, rozmawiając z nimi zastanawiam się w czym oni tak naprawdę widzą szczęście?
Większość non stop na coś narzeka : złe samopoczucie, zły styl, zła pogoda, zła koleżanka, zły wygląd..
Marudzą marudzą marudzą i w mojej głowie rodzi się pytanie: czy oni w ogóle byli kiedyś z czegoś zadowoleni?
Podobno człowiek doceni coś dopiero wtedy, gdy to straci. Często mamy tak wiele, że więcej mieć do szczęścia nie trzeba ale mimo to czujemy jakieś braki i dopiero, gdy stracimy chociaż jedną z rzeczy, które były takie oczywiste, realne rozumiemy, jak wiele straciliśmy.
Dla mnie szczęście przejawia się w rzeczach, które są czasami takie błache, banalne i raczej nikt o nich na co dzień nie myśli. Szczęśliwa jestem mając ogromne wsparcie w bliskich mi osobach, gdy jest ładna pogoda, gdy mogę posłuchać muzyki, pooglądać ulubiony film, gdy nie muszę o niczym myśleć, mogę się 'wyłączyć' na chwilę, gdy są koło mnie przyjaciele i rodzina, gdy udaje mi się spełniać marzenia, wyznaczone cele.

         ✿       ✿        ✿         ✿         ✿          ✿         ✿          ✿        ✿         ✿            
                                                                 Dla was czym jest szczęście?
                                                                               Julia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz