niedziela, 15 czerwca 2014

memories never die

 Parę dni temu odpowiadając na pytania na asku trafiłam na jedno, które mnie zaciekawiło. Czy myślę częściej o przeszłości, terażniejszości czy przyszłości? Niezbyt umiałam na nie odpowiedzieć bo myślę o wielu rzeczach które były, są lub będą.
        W ten sam dzień wzięło mnie na wspomnienia. Opis notki mówi że wspomnienia nigdy nie umierają z czym się na pewno zgodzę. Siedząc i oglądając albumy czy zdjęcia w komputerze wspominałam wszystko to, co już minęło. W jednej chwili powróciły tak piękne wspomnienia, które wygasły gdzieś w mojej pamięci wraz z mijającym czasem. Znalazłam gdzieś karteczki z tytułami ulubionych, starych piosenek i słuchając ich przypomniałam sobię, jak kiedyś je lubiłam, non stop słuchałam ...zabawne :)
Fajnym uczuciem było 'znależć' gdzieś w pamięci staaare już wspomnienia- zróbcie to samo :)
                                                                          Jula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz